måndag 30 januari 2012

Lilla skutten

Det har varit en tuff fm och eftermiddag. F har kräkts mycket och haft ont så nu har han fått dropp igen. Har även fått mera morfin idag än igår. Hoppas det vänder snart. Det gör så ont att se honom så här. 
Jag blev avlöst av en sköterska så att jag skulle få gå och äta lite och handla. När F fått morfin så får han inte vara ensam 1 sekund så jag kan inte springa ut och sätta på micron eller duscha. Morfinet kan påverka andningen då man är så här liten och F är ganska slemmig och snuvig.
Nu verkar det som om vi inte kommer att komma hem denna vecka. Saknar min lille gosse där hemma, även den stora gossen ;)
Timmarna går så långsamt här på sjukhuset, har ingen tv på rummet men som tur är så har P lånat mig en dator :) Men jag ska komma ihåg att jag skrev det då F är tonåring och jag undrar vart åren tog vägen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar