måndag 13 februari 2012

Bulan har börjat krympa, YAY!!!

Förra helgen döptes min lille F. Var en toppendag och F var så duktig i kyrkan. Han vaknade självklart 4 på morgonen , sov 1 timme på fm och dopet ägde rum kl 14.45. Jag och maken sa att detta kommer att bli en katastrof men som valigt så överraskade F oss. Efter dopet sov han sig igenom hela dopfikat och vaknade lagom till att de sista gästerna skulle gå.

När vi i veckan satt och tittade igenom alla foton och skulle ordna med tackkort så upptäckte vi att bulan faktiskt krymt ganska mycket. Jag har tänkt att den sett lite mindre ut men avfärdat det med att jag vant mig vid den. Men nu då vi jämförde bilderna från 1,5 månader tillbaka och nu så är bulan mycket mindre :)
Här kommer en färsk bild på världens finaste kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar